1405\01\20 23:48:04



الجزایر- وحشی‌گری و بربریت اسرائیل در لبنان را محکوم می‌کنیم 

وزارت خارجه الجزایر «وحشی‌گری و بربریت» اسرائیل در حمله به لبنان را به شدیدترین وجه ممکن محکوم کرد. 

تبلیغات

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، وزارت خارجه الجزایر با صدور بیانیه‌ای به جنایات جنگی اسرائیل در لبنان واکنش نشان داد. در این بیانیه آمده است: ما حملات وحشیانه و بربریت اسرائیل در مناطق مختلف لبنان را که همچنان ادامه دارد، به شدیدترین وجه محکوم می‌کنیم. وزارت امور خارجه اعلام کرد که این کشور همبستگی کامل خود را با رهبری و مردم لبنان در این شرایط دشوار ابراز می‌دارند. این بیانیه خواستار بسیج تلاش‌های جامعه بین‌المللی برای پایان دادن به این تجاوز آشکار است که حاکمیت، امنیت و ثبات لبنان را هدف قرار داده است. اسرائیل دیروز چهارشنبه حملات گسترده و ناگهانی را در سراسر لبنان، از جمله حملات شدید به بیروت، پایتخت لبنان، انجام داد.

این حملات پس از اعلام آتش بس موقت در جنگ منطقه ای بین ایران و آمریکا صورت گرفت که قرار بود شامل اسرائیل و حملات آن به لبنان نیز باشد، اما بنیامین نتانیاهو نخست وزیر این رژیم مدعی شد که آتش‌بس بین واشنگتن و تهران بر عملیات جنگی تل آویو در لبنان تأثیر ندارد. بنا بر اعلام وزارت بهداشت لبنان، حملات وحشیانه دیروز اسرائیل که بی سابقه ترین حملات صورت گرفته طی سالهای اخیر به لبنان بود، منجر به شهادت ۲۰۳ نفر و زخمی شدن بیش از ۱۰۰۰ نفر شد. ارتش اسرائیل در این حملات بیش از ۱۰۰ نقطه غیر نظامی را در ۱۰ دقیقه هدف حملات گسترده و وحشیانه خود قرار داد. ارتش اسرائیل مدعی است که این حمله رهبران حزب‌الله و زیرساخت‌های نظامی آن را هدف قرار داده است، در حالی که مقامات لبنانی تأکید کردند که تعداد زیادی از غیرنظامیان در این حملات شهید یا زخمی شده‌اند.. .


بازنشر از : مهر

الجزایر

رژیم صهیونیستی

لبنان

خبرهای مرتبط با